Specjalność: Zarządzanie BHP i ochroną przeciwpożarową

STUDIA I STOPNIA

Dlaczego warto wybrać specjalność: Zarządzanie BHP i ochroną przeciwpożarową?

Bezpieczeństwo i higiena pracy (BHP) oraz ochrona przeciwpożarowa są nieodłącznymi elementami skutecznego zarządzania w każdej organizacji. Specjalność Zarządzanie BHP i ochroną przeciwpożarową, realizowana w ramach kierunku Zarządzanie, oferuje kompleksowe przygotowanie w tych obszarach poprzez:

  • Pogłębione zrozumienie zasad BHP i ochrony przeciwpożarowej.
  • Umiejętne wdrażanie praktyk mających na celu zapewnienie bezpiecznych i zdrowych warunków pracy.
  • Identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz analizowanie ryzyka.
  • Wdrażanie skutecznych środków zapobiegawczych na rzecz bezpiecznego i zdrowego środowiska pracy.
  • Pozyskiwanie wiedzy na temat przepisów prawnych dotyczących BHP i ochrony przeciwpożarowej.

Dlaczego warto więc wybrać specjalność Zarządzanie BHP i ochroną przeciwpożarową?

  • Nasi studenci uczą się skutecznego zarządzania, audytowania warunków pracy oraz planowania działań prewencyjnych.
  • Zdobywają praktyczne umiejętności, stając się specjalistami gotowymi na wyzwania związane z zarządzaniem BHP i ochroną przeciwpożarową w różnorodnych sektorach gospodarki.
  • Specjalność nie tylko dostarcza wiedzy teoretycznej, ale także kładzie nacisk na praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania bezpieczeństwem w miejscu pracy.

Zapraszamy do odkrycia specjalności, która pomoże Ci zintegrować wiedzę z zakresu zarządzania, bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej – Zarządzanie BHP i ochroną przeciwpożarową, realizowany w ramach kierunku Zarządzanie.

 

Zarządzanie BHP i ochroną przeciwpożarową, i co dalej?

Absolwent studiów kierunku Zarządzanie na specjalności Zarządzanie BHP i ochrona przeciwpożarowa jest przygotowany do pracy:

  • jako specjalista ds. ochrony przeciwpożarowej projektujący i wdrażający system ochrony przeciwpożarowej w obiektach oraz prowadzący szkolenia dla pracowników w zakresie ewakuacji oraz utrzymujący sprzęt przeciwpożarowy,
  • jako koordynator ds. bezpieczeństwa w firmie odpowiedzialnego za planowanie i monitorowanie działań związanych z BHP i ochroną przeciwpożarową w firmie,
  • jako doradca. ds. bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej świadcząc usługi konsultingowe w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej dla różnych firm,

jako pracownik działu zarządzania kryzysowego  odpowiedzialnego za planowanie i koordynację działań związanych z zarządzaniem kryzysowym, w tym reagowanie na sytuacje awaryjne oraz zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie kryzysu

ZOBACZ TAKŻE:

AKTUALNOŚCI Z POZNANIA:

DOŁĄCZ DO NAS!

Podaj swój mail, abyśmy od czasu do czasu mogli informować Cię o wydarzeniach, ciekawostkach, promocjach, ofertach staży czy propozycjach pracy:

Nasi Partnerzy