Specjalność: Marketing i zarządzanie sprzedażą

STUDIA I STOPNIA

OPIS I PERSPEKTYWY ZAWODOWE

Sprzedaż nazywana jest obecnie najważniejszą umiejętnością przyszłości. We współczesnym świecie, w którym rynek produktów i usług wydaje się być nasycony, umiejętności sprzedażowe stają się coraz bardziej pożądane na rynku pracy. Jeśli interesuje Cię zdobycie wiedzy z zakresu szeroko pojętej sprzedaży – to ta specjalność jest właśnie dla Ciebie. Podczas studiów na specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą zdobędziesz wiedzę i umiejętności zarówno z obszaru nauk społecznych takich jak psychologia i socjologia, jak również w zakresie zarządzania i ekonomii. Nauczysz się analizowania rynku pracy oraz tworzenia i planowania strategii marketingowych. Poznasz również aspekty reklamy w kontekstach psychologicznych, socjologicznych jak również ekonomicznych. Zdobędziesz wiedzę z zakresu prawnych norm obowiązujących w sprzedaży i marketingu, a także zasady ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego.

Podejmując studia na specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą, student zdobędzie wiedzę i umiejętności:

  • na temat technik i elementów procesu komunikacji marketingowej oraz sprzedaży marketingowej,
  • umiejętność zarządzania relacjami z klientami oraz wiedzę na temat etycznego wymiaru pracy z drugą osobą,
  • umiejętność tworzenia strategii i planowania marketingowego oraz technik komunikacji i sprzedaży marketingowej,
  • wiedzę i umiejętności z zakresu analizy rynku pracy, marketingu handlu i usług, metod i technik reklamy, zachowań konsumentów i technik sprzedaży marketingowej,
  • posiada wiedzę zaawansowaną na temat podstawowych metod i teorii stosowanych w analizie wybranych obszarów rynku,
  • wiedzę na temat psychologicznych uwarunkowań reklamy w kontekście uwarunkowań rynkowych, prawnych, ekonomicznych i socjologicznych,
  • wiedzę na temat zasad i norm etycznych, dotyczących działań marketingowych i związanych z zarządzaniem reklamą, w tym podstawowych pojęć i zasad z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego.

WYBRANE PRZEDMIOTY na specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą

  • Marketing handlu i usług
  • Psychologia handlu i reklamy
  • Strategie i plany marketingowe
  • Techniki komunikacji i sprzedaży marketingowej
  • Zachowania konsumentów
ZOBACZ TAKŻE:

AKTUALNOŚCI Z POZNANIA:

DOŁĄCZ DO NAS!

Podaj swój mail, abyśmy od czasu do czasu mogli informować Cię o wydarzeniach, ciekawostkach, promocjach, ofertach staży czy propozycjach pracy:

Nasi Partnerzy