OPIS I PERSPEKTYWY ZAWODOWE

Absolwent na tej specjalności  będzie potrafił strategicznie planować wizerunkiem w odniesieniu do publicznego sektora. Podniesie kompetencje w zakresie komunikacji, autoprezentacji. Pozna zakres wpływu społecznego oraz jego role w odniesieniu do mediów.

WYBRANE PRZEDMIOTY na specjalności Komunikacja wizerunkowa w instytucjach bezpieczeństwa

  • Podstawy komunikacji społecznej
  • Prawo prasowe i dostęp do informacji publicznej
  • Public Relation w sytuacji kryzysowej
  • Warsztat pracy rzecznika prasowego
  • Zarządzania informacją w przestrzeni publicznej
PRZEDMIOTY MIĘDZYKIERUNKOWEplik PDF
ZOBACZ TAKŻE:

AKTUALNOŚCI Z GDAŃSKA:

INTERESUJE CIĘ TA TEMATYKA?

Podaj swój mail, abyśmy od czasu do czasu mogli informować Cię o wydarzeniach, ciekawostkach, promocjach, ofertach staży czy propozycjach pracy:

Nasi Partnerzy