Studencie! Zostań AMBASADOREM naszej marki!

Studenci!
Zachęcamy Was do udziału w akcji:
Zostań AMBASADOREM naszej marki!

Włączcie się w działania promocyjne swojego wydziału i zaproponujcie nam, jak możemy wykorzystać Wasz potencjał!

Możecie nas wspierać poprzez swoje media społecznościowe, na blogu, na YouTube… A może masz drona? Jesteś fotografem? Masz stronę internetową? Grasz w zespole? Możliwości jest wiele. Wystarczy pomysł i dobre chęci!

Często zlecamy, jako Uczelnia, różne usługi promocyjne zewnętrznym firmom i podmiotom – nie zawsze rozliczając za efekt. Poziom ich zaangażowania jest różny, a płace bardzo wysokie. Zamiast płacić obcym, dajemy szansę Wam – naszym studentom. Zostańcie Ambasadorami naszej marki, a my – obniżymy Wam czesne.

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 31.10.2019 r. Propozycje należy przesłać e-mailem na adres:
[email protected], podając podstawowe swoje dane i miasto, w którym studiujesz.

Nagrodą za realizację projektów promocyjnych jest obniżka czesnego.
Im więcej się angażujesz, więcej zyskujesz. To może być współpraca na lata, co znacząco odczujesz w kosztach studiowania.

W jakich obszarach przydałoby się nam promocyjne wsparcie? Szczególnie zależy nam na projektach e-marketingowych
i Waszej aktywności w sieci, ale każdy pomysł z zakresu także promocji off-line, przeanalizujemy i wytypujemy do wspólnej realizacji. Wielu z Was ma firmy, sprawnie poruszacie się w sieci (macie mnóstwo znajomych w mediach społecznościowych,
a zatem udostępniając nasze posty, komentując je, zyskiwalibyśmy na zasięgach; macie fajne kanały na YouTube, blogi etc.). Może chcecie nas wspierać na forach, w różnych grupach zainteresowań etc. Może ktoś z Was ma drona, którego wykorzystalibyśmy do stworzenia spotu o Uczelni? A może grasz w zespole, który uświetniłby muzycznym akcentem nasze konferencje/inauguracje? Może chciałbyś/abyś przeprowadzić cykl spotkań w szkołach czy zakładach pracy?
Możliwości jest wiele i tak naprawdę zależą od podejścia i kreatywności Was samych!

Odezwiemy się do Was po zakończeniu procesu składania ofert. Wybierzemy najciekawsze projekty i tym osobom zaproponujemy współpracę.

A zatem: Let’s go!